dijous, 5 de juny del 2008

6B MONTSERRRATÍ A COLORANTES PERMITIDOS … COSA FINA!!

Introducció: La via Colorantes permitidos és la via amb l’aproximació més curta desde el monestir de Montserrat. Per arribar-hi agafem les escales que ens porten a Sant Benet i agafem la primera canal de pujada a la dreta. Escalada idonia per fer de nexe amb el sector de Sant Benet(l’Elefant, la Momia, el Bisbe,..).La via està perfectament equipada amb espits i burins, i no dona la sensació que en sobri ni en falti cap!
La nostra escalada(molt cotxina):
Sortim a les 9 20 del pàrking de Montserrat amb una petita boira, però tan bona punt comença a fer una miqueta de calor marxa i ens plantem a baix de la via en 15 min.
Començo jo amb el primer llarg força fàcil xo força bo per escalfar una miqueta els músculs. El segon llarg(li toca a Roger) igual que el primer i després una broma(travessia) que no arriba ni a segon i ens plantem a sota el 6b.
Aquí comença lo divertit. Li foto un pegue i caic. Un altre..., però encara està una mica humit de la pluja d’ahir. Baixo i el Roger li tiva de estreps. Supera al final el llarg i jo una mica desmotivat perquè no ha sortit també. 4t llarg(Marc) amb un petit flanqueig i ens trobem a sota del últim llarg(Roger) força bo amb molt de canto que tiva una miqueta(6a/a+?). Amb algun A0 i algun estrep el passem el llarg i fem cim, encara que un servidor ha après que a s’ha de picar a la porta abans d’agafar-se. Fer un saque a 100 m del terra no té preu. Per tot el demés escalar, escalar i escalar.
A dalt del cim hi havia unes vistes espectaculars ja que ha fet un dia espectacular però ha més de tornar a fer el 6b en lliure(tenim deures) tornarem a fer unes foticos des de dalt!
Tornem al cotxe a les 14:20, després de destrepar uns passos de III(15m) i pujar en direcció al sender de Sant Benet i agafar les escales de tornada al Monestir(pels amants de pecar davant de crist, allo esta ple de rosses prenen el sol!).
By Marc Mundet

Anònim ha dit...

per mi l'escalada amb millor vistes de totes les que he fet!Impressionants vistes a tota la gent que voltava per allí, ames he pogut possar per diferents fotos que ens han nat fent!
Increible l'escalada!Tornarem perque el Marc la tregui en lliure(li costara ben poc al txaval que esta fort!)

Ei! Cobretti veig que et comences a curtir escalant també... així m'agrada, que jo sóc vell i necessito que la gent xove em porti als puestos.

Salut i que no pari el curtiment...

Anònim ha dit...

a partir del 24 d juny tinc apuntat a l'agenda una preparacio intensiva per les Dolomites(tant si hi vaig com si no!)...i comto en tu mestre ilercavo!