dissabte, 10 d’octubre del 2009

Duathló d’Alta Muntanya de Catalunya (Vall de Núria)


Tot estava llest per la Duathló de Núria. Encara que molts cops a mitges, he practicat variades disciplines esportives però mai havia fet una duathló de muntanya. Això és nou per a mi però no em feia cap respecte, anant ben acompanyat amb en Benaiges i J. Farnòs. També el Xavi Desca, Toni Morlans i altres coneguts estaven allí. El dia abans vam anar a Ribes de Freser per poder respìrar del bon ambient que genera aquesta cursa, parlar amb la gent i preparar-nos per la prova. Cadascú dona els seus consells, i jo escolto més que no parlo. Tots em deien que m’havia de reservar, que la cosa anava per llarg i l’últim tram de còrrer és fa pesat. Els altres que si amb pals que si no, a la sortida poset ben al davant, etc... Finalment vaig meditar per a treure les pròpies conclusions. Jo estava allí per a disfrutar, encara que ja sé que al final sempre ho acabo donant tot. Les característiques d’aquesta prova a priori no eren molt favorables per a mi, doncs el running el tinc més que aparcat. Malgrat tot, les sensacions van ser bones. Em va sorprendre molt positivament la gran quantitat d’aficionats que et trobaves al llarg del recorregut i que ens donaven ànims. L’any que ve hi torno.

La prova ja la conèixeu: 11km de btt (Queralbs-Coll de Fontalba) + 14 km còrrer (Coll Fontalba-Puigmal-Núria- Coll Fontalba) + 11 km btt (Coll Fontalba-Queralbs), amb 1900m. de desnivell positiu. 700 participants. A nivell personal dir que la pujada en btt em va anar força bé, la pujada al Puigmal (2914m.) molt maca i vaig sentir-me còmode, baixant cap a Núria bé i l’últim tram a peu ja vaig patir bastant i em vaig buidar al màxim, llavors només quedava el descens en btt. En Benaiges va tenir males sensacions a l’inici del running i no va poder apretar tot el que hagués volgut, tot i això va baixar molt temps respecte l’any anterior. I del mestre que hem de dir? El J.Farnòs va fer un recital, baixant tres minuts i dos posicions de l’any anterior, i situant-se als llocs més alts d’aquesta cursa i d’aquesta especialitat. Enhorabona a tots!!
Les classificacions van ser les següents: J Farnòs 8è/1erVM (2:53:26), X. Descarrega 43è/5è sub-23 (3:14:20), J.Benaiges 117è/ 83è ABS (3:37:49) i Lluís Saladié 66è/ 48è ABS (3:24:40).
by Lluís

5 comentaris:

joaquim ha dit...

moltes felicitats a tots. esteu forts, i sou uns cracks de btt. molt bé a tots. salut

jotabe ha dit...

molt b mtja rata jo no se any q b tinc al cap la cursa dls cavalls al vent, però si ens tornem a veure les cares a Nuria preparet jojojo. petons i felicitat a tots es una prova q no pot faltar a la vida dun esportista Català

Calixto ha dit...

a mi encara me cauen les llàgrimes!
quina pallissa me vau fotre..
L'any que vé i posarem remei me fotre a roda de koanito!

MARC BALAÑÁ ha dit...

FELICITATS JUANITO, ESTAS MES FORT
QUE LO VINAGRE.

SALUT PER TOTS HI HA SEGUIR DISFRUTANT DE LA VIDA !!!

koanito ha dit...

Calixto i Marc, gràcies i molta salut