dimecres, 1 d’octubre del 2008

Integral a les Gronses (IV/A0)

El passat dissabte dia 27-09-08 3 ilercavons(Jordi Orobitg, Guillem Font i Roger) ens vam dirigir fins a la bonica localitat d'Horta per empendre una de les grimpades proposades al llibre de J.Tirón(Grimpant pel massís del Port).
La integral a les Gronses, m'atreia pel paisatge que l'envolta i també per provar el primer( i últim) llarg d'escalada superant un sostret típic del conglomerat de la zona. Els hi vaig proposar a ells dos i van acceptar de bon gust.
Deixem el cotxe al encreuament del camí de la Franqueta amb les Roques de Benet(que no les perdrem mai de vista en tot el recorregut) i a les 08.55 anem a buscar el collet on hi ha el llarg d'escalada fent primerament el jabalinot, i posteriorment trobant un sender que ens hi porta.
La grimpada de IV està molt ben protegida i pujo fraccionant una corda de 50 m per a que després pujin els meus companys.
Monto reunió en una sabina i pujen els 2. Ens repartim el material, i ja sense corda continuem en direcció a la primera gronsa seguint la intuició i buscant algo de dificultat(evitable) amb uns passos de III.
Continuem resseguint els senders hi fem cap a l'embut de les gronses, on tornem a fer una petita grimpada de III(evitable) per encarar un dels cims. Continuem grimpant i desgrimpant en direcció a una paret esglaonada molt característica i l'afrontem fàcilment per la dreta i contnuem crestegant fins a una agulla on es troba el ràpel. Esmorzem i decidim baixar ja, la corda de 50 es fa justeta pero suficient, i continuem desgrimpant fins a un collet que ens permetrà afrontar el últim tram de la cresta fins als estrets. Per mi aquesta es la part més dificultosa de la travesía ja que t'has d'orientar continuament i anar a buscar el més fàcil.
Arribem als estrets a les 12.55 i ens donem un banyet moooooolt refrescaaaaaan...on els membres queden paralitzats per la fredor de l'aigua. Fem alguns saltets i ens assequem al sol com els llangardaixos, jo mirant les magnífiques parets repletes de vies que algun dia anirè a fer.
Tornem al cotxe en 25 min pel camí de la franqueta i anem a fer una beer al bar Grau d'Horta.
Fotos eròtiques i no eròtiques

By Roger

Anònim ha dit...

Molt be nois!!
Recorregut molt guapo.
Ara toca animar-se a participar alguna cursa de muntanya
Salut

Anònim ha dit...

Q passa waposssss ja veig q lerotismeee q teniu ja veig una passejadeta jejejejej haveure si fem fes erotisme dur amb malles i bambes a lo loco jejejeje. salut noisssss

Quines son estos fornidos muchachoides?
les voy a sacar la gillette