dilluns, 7 de setembre del 2009

XM-Duathlon series Vilallonga de Ter

sortida

Aquest diumenge dia 6 de setembre ha tingut lloc la segona duatló d'alta muntanya de les Salomon Duathlon series en un dia perfecte de sol i temperatura en una distància de 46 km (16btt+12run+18btt) i un desnivell positiu acumulat de 2200 m.Hi ha hagut una bona participació 194 inscrits, 132 acabats i 64 retirats. La sortida situada a la zona esportiva de Vilallonga de Ter 1060 m. a la comarca del Ripollès. S'ha donat puntualment a les 9 del matí per carretera asfaltada fins al poble de Tregurà de d'alt. A partir d'aquest punt t'enfilaves per un camí molt empinat i tècnic. Desprès entraves a una pista ampla que remuntava fins a la zona de transició situada al Castell de Moros 2127 m. Aquí començaves el tram run pujant per pendents herboses fins al Fontlletera 2575 m per baixar fins als 2000 m. d'altitud molt aprop del refugi de Coma de Vaca a la cara nord de la muntanya per remuntar seguidament fins al Pic Balandrau 2584 m. i tornar a descendir, ara en direcció a la transició de Castell dels Moros. L'últim segment btt tenia 2 parts diferenciades; una primera, plana amb alguna pujada que és feia dura i, una segona, molt tècnica, empinada i molt dura pels braços. Per mi, es tracta de la duatló més completa, dura i bonica del circuït. La cursa l'ha guanyat Didac Cuadros amb 2h56’02’’ seguit de Marc Pinsach i Jordi Palomares i en categoria femenina la Núria Picas 3h48’59’’
Dels climbikerunners hem participat lo Xavi Desca, bastant indispòs, ha arribat 84è 4h10’21’’ i Joan amb un temps de 3h13’59’’ (l’any passat lo mateix circuit 3h1040’’) 10è class/2Vet1
by Joan

koanito ha dit...

La indisposició del Xavi segurament la va provocar el sopar que ens vam fotre al camping Conca de Ter. Molt delicatesen però poc adecuat per un esportista. El entrant caragols estava molt bo però ens va alentir al dia següent, jeje
Vam compartir sopar i duatló amb el company Biel Secall de Trail running Masvirgili.

Llouis ha dit...

Si que devien ser los caragols perquè m'extranya que fessis més temps que l'any passat (però això depèn com es troba el cos). De totes maneres una bona curtida, que us anirà bé per les properes proves.
Aquet Biel Secall era un dels màquines de la BTT a la dècada dels 90. Hi vaig coincidir en bastantes curses.
Jb, O'ca i jo van fer la marxa de Tibissi i ens va anar prou bé.
Apa salut a tothom!!

Kaviert ha dit...

Felicitats Joan per aket magnífic resultat! com diu l'organització ja ets un clàssic del pòdium...Xavi i a tu també després de la fartada de caragols...

http://palstrencats.blogspot.com/ ha dit...

Super bé xek!
Molt bon temps i classificació Joan.A mes top ten i casi el mateix temps que l'any pasat. Recorda que lo mes important no és arribar sino mantenir.se, així que estas sempre alli davant i a tope. Enhorabona crak, i segueix així! anim ilercavo!

Biel ha dit...

Hola amics, sóc un dels ex-màquines de la BTT dels 90,je,je,je....
El que sí que és un màquina és lo Joan Farnós, que sempre ens pot explicar la cursa des de primera línia, que és on sempre està ell.
Ara bé, si no arriba a ser per mi, lo dissabte a la nit d'hidrats res de res,je,je,je...
Res, que ens ho vam passar de conya, dissabte sopant i diumenge trinxant-nos les cames.
Si voleu riure, al nostre blog del masvirgili.com ja hi ha la crònica catxonda de Vilallonga, que el webmaster ja ha tornat d'unes "vacancetes" pels Alps.