dilluns, 5 de gener del 2009

Variant Desploms

Variant de sortida a una via existent que no coneixem el seu nom, la seva continuació ni els seus aperturistes. Wanted!!
Aproximació: Deixarem el vehicle a l'entrant de carretera de la catedral de l'aigua i pujarem per una de les nombroses canals en direcció a la cara sud de la Mola de St.Marc. L'inici de la via està senyalat amb un plom i cau a la vertical del gran desplomat.
Per la seva morfologia l'hi hem dit Variant Desploms i es una bellesa escalar-la. Podriem dir que és un desafiament continu a la gravetat i que gracies als nombrosos cantos que ens ofereix la roca es pot disfrutar si es té un grau d'escalada consolidat. De tendencia a l'esquerra tota l'estona, s'ha d'alertar de l'ultim diedre per on va la via. Agafar el diedre de la dreta, ja que per l'esquerra hi ha molts blocs inestables. S'han deixat 2 claus a la via per marcar el camí i ens anirà molt bé un gran sortit de friends(micros, petits, mitjans i algun gran) i tascons per realitzar l'itinerari i poder reforçar la R en un magnífic balcó amb una sabina.
El ràpel el farem a la mateixa cara sud de la mola de St.Marc en una sabina que cau aprox. a la vertical de la 1a R. O bé optarem per visitar l'ermita i baixar.

Anònim ha dit...

Osti tu! vaja desploms que s'entreveuen a la foto. Esteu molt forts d'olla