dilluns, 19 de maig del 2008

VIII CURSA DE MUNTANYA DE PAÜLS


Diumenge, 18 de maig s'ha celebrat la Cursa de Paüls. Aquest any puntuava per un munt de coses, la Copa d'Espanye de curses PER muntanya, pel circuït Català de curses de muntanya i també pel nou circuït de muntanya de les Terres de l'Ebre. Al ser Copa d'Espanye ha fet que vinguessen atletes de tot Espanye a córrer la GRAN cursa de Paüls per la qual cosa ha pujat el nivell i la participació, sobre els 450 inscrits i 408 acabats.


El recorregut passa per llocs de gran bellesa i te unes vistes espectaculars. Ha sigut el mateix de l'any passat, afegint l'ascensió a la Punta de l'Aigua 1083 m, sostre de la cursa i la variant de la pujada al cim del Joan Gran, cosa que ha endurit la cursa. Total 1900 metres de desnivell positiu.


Aquest any el recorregut estava molt humit i les torrenteres baixaven a tope, una festa d'aigua. Les baixades algo perilloses.

Cada any és més dura i llarga, ufff!!


L'organització, com sempre, impecable: preparació del recorregut i marcatge, nombrosos avituallaments (molt bo lo codonyac), voluntaris, la música de l'Engrilló, la festa final, etc etc...


ENHORABONA TRAILUECS.


Dels Ilercavons hem participat: Lo Jotabé 3h28'00''/185 class. que pensava més amb l'expedició a sudamerica a fer muntanyes altes com los bons(i amb les corredores), que amb la cursa. Marxa durant aquesta setmana, vagi bé company, Lo Roger 2h46'25''/54 class. que dia a dia va millorant, imparable, Lo Xavi Espelta 2h43'40''/50 class. que ha fet molt bona cursa i es va afinant poc a poc, i Joan 2h30'05'' 23class/2on veterans FEEC. Classificacions

Al final, festa grossa, molta cervesa i xerrameques amb tota la gent d'aquest bonic mon. Extremeros, romans, trailuecs, canareus, etc

Vull agrair al mestre Fede el suport que ens ha donat des de el seu punt estratègic Gilaberta-Punta de l'Aigua. Quan vas asfixiat és de agrair. Moltes Gràcies.

by Joan

8 comentaris:

Anònim ha dit...

ahir a la cursa vaig intentar posar en pràctica separar el cos de la ment i no va haver manera...em falta molt per a màkina

Anònim ha dit...

Aquí "tierra humanoide". Ja veig que això està agafant un nivell altíssim. Jo a la cursa també ho vaig provar però potser a causa de les inquietuds del viatge no vaig saber ignorar els mals missatges de la meva ment i el cos no em va respondre com jo volia. Però prepareus que tornaré fortíssim i amb moltes ganes de derrotar la meva ment traïcionera (ja, ja, ja)

Unknown ha dit...

Bones,

Quin nivell que hi ha per aquestes contrades. Felicitats al que té la costum de pujar al podium i als altres també perquè el nivell de la cursa era impressionant.
Em feu bastanta enveja i m'hauria agradat compartir una estona amb vosaltres....això sí, abans i desprès perquè esteu moooolt forts.
Salut

Anònim ha dit...

Enhorabona ilercavons!
Esteu fets uns fleches bandidos!
M'ha fet molt de mal no poder gaudir de la millor cursa de muntanya.. però lo primer és lo primer!

Molta canya companys

salut i a reveure

ilercavons ha dit...

Santi, no em vull fer pesat, però fa dies que us dic als ilergets que baixeu a les terres de l'Ebre a córrer, pedalar o les dos coses.
Per altra banda et recomano que participis a qualsevol de les curses organitzades aquí al sud, el nivell participatiu i organitzatiu i de festa és grandíssim.I la cursa de Paüls és la mare de les curses, sigui o no sigui copa Espanye. L'any que ve no te la perdis.
Eduard, moltes gràcies. Los teus extremers anaven equipats tots iguals com una selecció. Fotien respecte. T'ho vas perdre... l'any que ve ajorna l'examen. JA ja ja
Salut
A reveure

Anònim ha dit...

felicitats a tots els ilercavons tu joan, menció a part, estas que ten surts i al damunt vaig tenir molta alegria al veuret passar pensava que no corries.
Jo alli d'alt a la punta de l'aigua m'ho vaig passar molt be animant-vos a tots i vaig tindre moltes ganes d'arrancar quan pasaveu però.....quan no pot ser no pot ser, espero que tots els corredors estigueu contents per tot el montant de la cursa de pauls.

Anònim ha dit...

Albert,
estava inscrit a la XM de Vilallonga de Ter, però com que la van ajornar per la neu de seguida a última hora em vaig poder inscriure a la millor cursa de muntanya que conec, Paüls.
Haguessis xalat corrent entre tanta figura. D'espectador animan als teus també és bonic. Gràcies pels ànims i felicitats per l'organització i la feina feta.
Com va la lesió? Ja saps que quan et recuperis i comencis a córrer em pots fer un truc per quedar.
Salut
A reveure

Anònim ha dit...

vaig anar ahir al fisio hem queden 4 milimetres per tancar-la del tot la puta rotura dels collons,pero la cosa va pels temps estimats, si no pasa res la setmana que be comensare a trotar i quan tingue una mica de nivell et truco i fem una sortideta.ara mateix anar en tu es anar a patir