dissabte, 5 de gener del 2008

SKYRUNNING PELS TRES VÈRTEX DE LA SERRA DEL MONTSANT

Recomanable i divertit recorregut que passa pels tres vèrtex geodèsics que hi ha a la Serra del Montsant.

Roger Margalef, Xavi Descarrega (aviat no podré seguir-los) i jo hem anat fins La Morera del Montsant disposats a córrer pràcticament tota la Serra Major de punta a punta. La tarde ha sigut assolellada, freda 6ºC i amb boira als cims que dificultava l'orientació.

Sortida de la Morera 843m. Pel PR que flanqueja primer i s'enfila pel Grau de Salfores. Vistes vertiginoses. De seguida coronem la Serra Major, anem a l'esquerra a buscar LA COGULLA 1063m.(foto), retornem pel mateix sender per continuar desprès recte i ens plantem al PILÓ DELS SENYALETS 1109m. (foto). Corrent per d'alt de la Serra Major en un terreny de pujades i baixades curtes arribem al tercer objectiu de la jornada i punt més alt de la Serra del Montsant, LA ROCA CORBATERA 1166m. (foto). Retornem pel mateix sender fins a trobar la baixada pel Grau del Carabassal. Baixant pel grau trobem tres trams d'escales de ferro, barrots i baranes per anar desgrimpant els passatges més difícils. Ara solament ens queda un flanqueig de baixada fins al poble.

Dades: 19 km amb 755 metres de desnivell ens ha costat 2h11'46''

146bpm(178)

Mariano Ortiz Diego ha dit...

Osti tu, pensava que lo sr. Xavi Descarrega habia desaparegut del mapa!! Au donali records i a lo Roger "cobra" també!! Que n'esteu de forts!!

Anònim ha dit...

D'acord Mariano els hi donaré records de part teva.
Espero que surti Bé el PLAN Be. Beeeh Dilluns ho sabreeeem... sinó veees pensant un plan C