divendres, 9 de novembre del 2007

Inici del bloc

Com que conec molta gent que te bloc personal i trobo que està molt bé, finalment m'he creat un.
Aquí publicaré gairebé totes les activitats que realitzi mentre hi hagi salut. Activitats relacionades amb la meva gran passió: la Muntanya.
La meva filosofia sempre ha sigut de gaudir de l'entorn amb tots els sentits sense presses. Però, la repetició de recorreguts excursionistes a peu o en bici ha despertat en mi l'esperit competitiu i de superació personal fins que m´he adonat que es pot gaudir igualment la muntanya corrent que caminant.
Actualment m'he enganxat a les competicions de Btt, curses de muntanya, Duatlons de muntanya... per la qual cosa entreno tots els dies que puc amb il·lusió de millorar.
L'alpinisme és una altra activitat que m'apassiona i practico des de fa més de 20 anys l'excursionisme alpí fins a escalades verticals amb glaç sempre dins de les meves possibilitats.
Res mes, espero que funcioni el bloc i desitjo que motivi als visitants a practicar aquestes activitats i les poguem compartir.
Salut
A reveure